Saobraćaj na putu Novi Sad-Ruma, preko Iriškog venca, normalizovan je, nakon obustave zbog sinoćnjeg prevrtanja cisterne sa naftom, navode u "Putevima Srbije".
A u koju to cisternu staje 40000 l. Kada ukupna masa vozila i tereta ne prelazi 40 t. Prosečna težina praznog vozila i cisterne tog tipa je oko 15 t, tako da nije moglo biti više od 25 t. ITD ............
@Giga Moravac Na balkanu su svi stručnjaci za sve,pročitaju pola sata u internetu i onda misle da mogu da leče ljude,voze tečni teret,vode politiku i državu,sve neki genijalci,a mi smo na dnu blata. Dok ne steknete dovoljno iskustva prvo trebate da vozite kamion do 3,5t,kupus,paradajz,lopate,,kikiriki i druge terete koji nisu opasni,a trebaju biti prevezeni. U normalnim državama se najiskusniji vozači odlučuju da idu u školu za opasne materije,polažu vatrogasni ispit,ispit kod psihijatra,koga zanima neka pogleda sta je potrebno dobiti dozvolu za opasne materije npr u CH. A u srbiji bi svi hteli da budu doktori,pa daju 2-3000€ kupe diplomu,a onda traže po internetu gde je bubreg.Zato što su balkanci tako pametni,zato i ginu po 2-3 osobe dnevno u saobraćaju,tužioci ne rade svoj posao,policija,sudije korumpirane,sin Željka Mitrovica ubije devojku na pešačkom,pobegne sa lica mesta-pa ga osude na 11meseci kucnog pritvora,a predsednik na sve takve stvari kaže "pa šta",e dokle god se bude takav odnos imao prema zakonu,pravilima,obavezama-prevrtaće se cisterne u sred zaštićenog Nacionalnog parks,ginuće nam građani na pešačkim prelazima,mladi će odlaziti iz Srbije,pa ćete videti ko će voziti đubre,tramvaj,ko će nam učiti decu u školama,ko će nas lečiti,zameniti česme
desi se to i ovde u Nemačkoj. Možda nije kriv vozač. Možda je cisterna bila pretovarena. Možda su kočnice otkazale. Pa pogledajte na šta generalno liči vozni park u Srbiji. Polisa osiguranja za cisternu pokriva i ekološku štetu. I sumnjam da bi firma koja prevozi naftu dala volan klincu od 22 godine da se spušta niz venac. Sistem ceo u Srbiji ne valja što se tiče teretnog saobraćaja. Tehnički pregledi su pro forme. To se mora menjati. Mene je sa tehničkog ovde u Nemačkoj vratio jer mi ne radi grejač retrovizora i rikverc kamera. Kazna 300 eur i novi tehnički 280 eur. Kada to u Srbiji profunkcioniše, neće biti udesa. Ali potpuno se slažem da kao u eu, šlepere treba isterati na auto put. Znaju to dobro gospoda iz Komiteta za saobraćaj. Ali neki interesi to još uvek blokiraju.
U pravu si za vozače sve su to početnici u evropskim državama moraš poseban test da polažeš,radno iskustvo ne manje od 10 godina za zapaljive materije itd. E zato vozači su ko hirurzi a plata nikom nije fiksna ispod 3500 eura + pređeni kilometri,satnica,itd. Ispod 6000 eura nema vozača a ovde čudime da još nije neka bomba eksplodirala i izazvala tragediju. Vozača nema sve su to priučeni vozači....sve štoje bilo dobro radi na zapadu. Ovo pišem iz iskustva to je bio moj zanat 40 godina zadnjih 20 godina sam vozio u nemačkoj do penzije. Nije me bilo po mesec i više kući ali velika plata te tera da radiš stalno sada imam penziju sramota meje napisati koliko je velika jer pola građana preživljava i posle se pitamo šta bi ma sve se vrti oko novca. Ovde dasam ostao crko bi do sada...bez .novca nema ništa da bude bolje povećajte plate i ljudi bi profesijonalno sve radili ne misleći dali će imati da plate račune itd.
da li treba i poslednje sto nam je otalo od prirode da nam uniste da bi ucarili par stotina dinara za putarinu na autoputu! zabraniti teskim vozilima da voze preke Fruske gore i Banstola!
@Banderaš Slažem se sa tobom donekle pošto sam i sam vozač. Ali da te ja pitam nešto. Kako misliš da mi amteri-početnici vozači postanemo iskusni ako ne dobijemo šansu da vozimo? Ko će onda voziti po Srbiji kad i sam vrlo dobro znaš da iskusniji vozači odlaze u EU da rade..
Znaci da konstatujemo,cuvarska sluzba je odmah dosla i niko nije povredjen ! Sta su oni mogli tu da urade, da stanu i gledaju kao komunalci, sad ce eurodizel niz potok pa u Irig ili ka Kamenici, nafta nije nista,ok !!! Kad se nesto desi,onda ispitujemo uzroke ,stara srbska dobra stvar. Nov put preko Banstola je vec unisten zbog kamiona, nema ni dve godine od otvaranja, proverite ako ne verujete !
Koja ekoloska katastrofa ljudi moji ali mislim da u Srbiji retko ko brine za ekologiju. A sto se tice iriskog venca mrzim trkanje sa kamionima i ostalo na tom putu
Dobri iskusni šoferi voze cisterne po nemačkoj,Austriji,Švajcarskoj,a kod nas su početnicima dali da voze zapaljive materije,hemijske tečnosti po Srbiji.Tek će se videti rezultati tragične politike,kada ne bude imao ko da vozi bus,tramvaj,kamion...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
FOTO: Normalizovan saobraćaj preko Iriškog venca nakon prekida zbog prevrtanja cisterne sa 40.000 litara nafte
Autor: 021.rs
Novi Sad
•09.10.2020.
•21:41 > 06:33
Komentari 27
Jovan
Ekonomista
Milena
Banderaš
Boako
Pera šofer Minhen
Joca
Aj
Novosadjanka
Александар
novosadjanin
Чортановци
Наравно да дозвољава, када мисли да на вињете неће моћи узети довољно, као на путарини ауто-пута.
Зато и нама разне друмске крстарице разваљују пут од Банстола кроз Чортановце и даље према Бешки, а тај пут смо својевремено градили самодоприносом!
Jaja
L
Fruskogorac
Sabahudin
Ne lipši magarče do zelene trave
@Banderaš
Igor
Giga Moravac
apsolutno
Coa
x
vozač ok ili ne? još neko vozilo učestvovalo u incidentu?
Dejan
Bane
Ekologija
Sale
Banderaš
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H